۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۹:۱۳

شهرکرد میزبان مسابقات لیگ رباتیک

شهرکرد میزبان مسابقات لیگ رباتیک

شهرکرد-مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات لیگ رباتیک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله واحد با اشاره به اینکه سابقات لیگ رباتیک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرکرد برگزار می‌شود اظهار کرد: این مسابقات در سطح استان و باحضور دو گروه سنی کودک و نوجوان فردا جمعه برگزار می‌شود.

وی گفت: این مسابقات که در این سطح برای اولین بار در استان برگزار می‌شود، با هدف ارتقای مهارت‌های علمی و عملی کودکان و نوجوانان در عرصه فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

واحد افزود: همه ساله در کارگاه‌های تابستانی فعالیت آموزش رباتیک برگزار می‌شود و با پایان تابستان این فعالیت نیز رها شده و به پایان می‌رسد و کودک، نوجوان و خانواده‌های آنان ثمره‌ی این کارگاه را به درستی درک نمی‌کنند.

وی تقویت مهارت‌های علمی و فنی شرکت کنندگان، آشنایی آنها با طراحی، ساخت و برنامه‌ریزی ربات‌ها، حل مسئله و کارگروهی را از دیگر اهداف این مسابقات اعلام کرد و گفت: پس از پایان مسابقات و در مرحله بعد از آن قصد داریم با تشکیل انجمن رباتیک، کودکان و نوجوانان علاقه‌مند را تشویق کنیم تا به کنکاش و پژوهش در برنامه‌نویسی و ساخت ربات‌های پیشرفته‌تر بپردازند.

کد خبر 6245366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha